czwartek, 29 października 2015

Podróby LPS.

Cześć!
Witam was w (nie) orginalnej notce o podróbach LPS!
Nie miałam pomysłu na notkę :P
Więc zaczynajmy!
*******************
Czym są podróby LPS?

Podróby są (Jak to sama nazwa wskazuje!) przemalowanymi i zgapionymi LPS-ami!

Jak rozpoznać podróby?

Można je rozpoznać po niedbale pomalowanym petku, logu i oczywiście dodatkach!

Czy warto kupować podróby?

Zależy. Widziałam raz takiego słodziaśnego spaniela podróbę na necie!
Chętnie bym kupiła.

Jak wyglądają podróby LPS?
Lovely Pet Shop *o*
O jezuu!
KUCYK PONY DO LPS? HAAHHAHAHAHAHAAHHAAHHAHAHAHHHA!!
JAKIE TO GŁUPIE -,-
I... Pierścionek? LOL.
A wiecie co mnie najbardziej rozwaliło?
Ten napis "New Edition!"!
Jeszcze myślą, że się na to ktoś nabierze, HAAHAJAHAJAJAJAHGAHAHHAAHHA!
Powiem jedno: Szajs.

Tuby LPS.
Znaczy pseudo LPS!
Chociaż ten króliczek z pierwszej tuby wygląda bardzo wiarygodnie...
Masakra!
Nawet przerobili psy z firmy "Natalia"!
I to logo... TO ORGINALNE LOGO LPS!
Popatrzcie na palmy, mi wyglądają tak plastikowo, że chce mi się żygać!
Widzieliście to kiedyś? Było chyba w pepco...
Ja to mam.
Kiedyś mi ciocia dała XD
Obecnie przerobiłam tego pudelka i pieska obok na demony XD
Kochałam tego konika do momentu, gdy dostałam takiego prawdziwego, Coffe. (Dam zdjęcie. Wiem, że jakoś jest okropna, ale musiałam robić przy sztucznym oświetleniu :( )
Robię telefonem, jeszcze raz przepraszam za jakość!

*o*
Jeju... jakie fajne łózko!
LPS też fajne...
Podoba mi się.
Kiedyś było w TESCO, ciekawe czy teraz też jest...
Kupię!
Żartuję, cha cha cha!
Nawet złotówki nie wydam na taki szajs! x-o
No może jednak...
Główka się zgadza, jest taka sama jak u LPS.
A ciałko?
Masakra! -,-
Blee!
To ciałko kucyków Pony!
Bardzo orginalny (pseudo) pet shop!
Spaniel LPS to moje marzenie.
Kupiłabym.
Serio?
Serio.
Podobno kosztują po 2 złote.
Mum, please!

Teraz pytanie za sto punktów: czy to są podróbki?


Nie, to nie są podróbki!
Są to 'Deco Pets'- zwierzaki, które można malować mazakami.
Tyle, że (Może wiecie) prócz naszych wieeelkich petshopów są też takie małe.

Dziękuję za przeczytanie notki.
Życzę miłego dnia (a raczej nocy.)
Cześć!







1 komentarz: