piątek, 30 października 2015

Pokój Vivian!

Cześć!
Na początku posta chciałabym powiedzieć, że nie przechwalam się, jaki to cudowny zrobiłam pokojik, tylko po prostu chcę z wami się tym podzielić!
Pokój dla LPS?
Tak! Zrobiłam go specjalnie dla Vivian, przed nim mieszkała w pomarańczowo- zielonej komórce na miotły, nie, komórka jest trochę większa.
No dobra, przejdźmy do zdjęć.
1. Całokształt.

2. Biurko.
Inspiracja: My Froggy Stuff (biurko) The Pudding LPS (krzesło)
Najbardziej podoba mi się tablica korkowa.
3. Łóżko
Jedną poduszkę sama szyłam, drugą podkleiłam taśmą. (nie chciało mi się.)
4. Obok jest szafeczka z dwoma szafkami.

Zawartość szafki:
 
Książka do języka polskiego, trzy zeszyty i notes.
Gazetki "Cztery Kąty" i "Skarb"XD
Tablet z ptaszkiem z "Angry Birds"Musiałam ;3
Wiem, że słabo widać, ale to jest pamiętnik ;)
5. Regalik na książki.


Ach, tak średnio mi wyszło :P
Widać trochę (bardzo) taśmę. No cóż...
Zawartość regaliku:
Cukierki do książek.
Jestem geniuszem O-O
Oto instrukcja jak wykonać taką książkę: Klik!
☻♥☻♥☻♥☻♥☻♥☻♥☻☻♥☻♥☻♥☻♥☻
Mam nadzieję, że notka się podobała ;3
Oceniajcie domek w skali 1-10 ;3
Cześć!
 
 


3 komentarze: